23.10.08

Alla goda ting är 3

Fick en kul liten lista i mailen att svara på.

3 saker jag går igång på: Design i alla dess former, loppmarknad(!) och härliga människor

3 saker jag inte kan vara utan: Min man, min son och min familj

3 saker jag ångrar: Massor,men jag tror att om man lär sig något av misstaget så behöver man inte ångra sig så förfärligt.

3 saker som gör mig glad: Min familj, laga mat och att vi får vara friska.

3 saker som gör mig arg: Orättvisor, mobbing i alla former och Försäkringkassan(!)

3 människor jag beundrar: Mina föräldrar, människor som går igenom stora tramatiska hädelser och fortfarande orkar resa sig och gå vidare.

3 saker jag skulle vilja göra: Driva något eget, få designa på heltid och hitta drömhuset.

3 maträtter eller ingredienser i köket jag gillar: Färsk timjan, flingsalt och röd pesto

3 TV-program jag ser: Allt med Lealia, Gray´s Anatomy och Nyheterna.

3 saker jag har med mig i livet: Alla misstag man har gjort i livet som man har lärt sig något av.

3 saker på önskelistan: ett syskon till lilla N, starta eget och snö till vintern!

3 bloggar jag inte kan vara utan: Jag följer alla slaviskt!

kram moje

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar lista! Min skulle inte avvika så mycket från din, men TV programmen skulle nog skilja sig lite. Du vet - hon som är sämsta TV tittaren i världen.
Jag tycker som du att man ska inte ångra det man gjort i livet. Men man kan lära sig av misstagen, så slipper man göra dom igen! Mycket kloka ord min vän!
Kram mamsen