21.10.08

Paketpyssel


Helgen och början av veckan har gått på halvfart igen. Jag blir inte helt frisk. Går fortfarande runt och hostar och snörvlar. Så jag har fått sysselsatt mig med pyssel. Sytt och donat. Börjat med sonens adventskalender och julklappar. Jag har börjat med något jätte pillrigt till lilla N. Jag återkommer när jag har kommit en bit på väg.

Vi ska på 30 års fest på fredag, så jag tränade paket inslagning när jag gjorde iordning Linda´s paket. Jag hade glömt bort hur kul det är att slå in paket....vi kan ju återkomma till den kommentaren efter jul (!) =)*skratt*
Min kära mor och jag ska ge oss på att göra två special designade julgransmattor i år. I stil med "En gry og sif" som kom förra året i vit tovad ull.
Har ni några planer på lite större julpyssel till jul?
kram moje

Inga kommentarer: