9.12.08

Tävling


Tävling!
Idag drar jag och butiken Blå Elefant igång en tävling tillsammans. Blå Elefant är en butik som du kan hitta massor av roliga och annorlunda leksaker, inredning till barn och fina barnkläder. Med märken som Maileg, En Gry & Sif, Oskar & Ellen och mycket mer.
Du kan nu vinna ett stort kakfat från Rice, ur deras fina kalas-serie. Vinnaren från välja mellan blå eller rosa. Tävlingsreglerna är enkla: Lämna en kommentar och anmäl dig sedan till Blå Elefants nyhetsbrev (du hittar formuläret under fliken nyhetbrev på vänster sidan på hemsidan) Vill du dubbla dina chanser så lånar du en bild och länkar till tävlingen på din blog. Har du ingen blog-glöm inte mail adressen.
Vinnaren dras på måndag den 15/12 kl 00.00
Lycka till!
Tävlingen är avslutad, vinnaren kommer snart...

8 kommentarer:

I ett litet rum sa...

Hej!

Jag stal den första lotten! :) Här vill jag gärna vara med och tävla, ursött kakfat! :)

/Daniela
nelamaria86@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna också finna det superfina fatet, nummer 2 känns som en turlott ;D

elin@audis2.se

Anonym sa...

Hejj
jag är med ch tävlar :)

Ha det kanon

Anonym sa...

Jag tävlar jättegärna! Underbart kakfat. chillitjej@yahoo.se. Håller tummen!

Anonym sa...

Vet inte om jag kom med, så jag skickar ett nytt.
Är gärna med o tävlar om detta underbara kakfat!
/Sandra, chillitjej@yahoo.se

Anonym sa...

Jag vill vara med!
susannasusanna75@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Underbar blog du har! Vill också vara med och tävla. Lill tjejen fyller år i januari och det fatet skulle passa fin fint. Har ingen blog men jag mailar dig min adress. kramiz Selma

Anonym sa...

Är gärna med och tävlar! / Ida
hallo82@yahoo.se