19.1.09



Nej, jag klarade mig inte från maginfluensan. Nu efter tre dagar står jag på benen igen. Även om jag inte var sängliggande dag 2 , så mådde jag som en ur vriden trasa. Helgen var ju inte direkt fylld med champagne och klackarna i taket=) Men jag lyckades pyssla lite mellan blåbärssoppan och smörgåsrånen. Lill killen ska på barnkalas på lördag och den familjen har en liten knodd på 7 månader. Jag tycker om att ge syskonet något också när det är kalas. Så jag har gjort en större kub med ljud i, som passar små ut forskande händer. Lägger upp en bild när den är helt färdig. Ska även försöka plita ihop ett roligt kort till födelsedagsbarnet. Tips! Såg att Semper har en ny "samla & få" kampanj och denna Brio Grow White föll jag för. Riktigt snygg. Ska nog räkna ihop alla strekoder jag har undangömda från alla dessa vällingpaket och grötförpackningar. Kanske kan det bli en Grow?
kram Jenny

Inga kommentarer: