19.2.09



Tänk att snart är det mars och det ligger forfarande 20 cm snö på marken och det är -10 ute. Både jag och sonen har födelsedag i mars, med en veckas mellanrum, så det är en månad jag tycker om- men det kan få smälta bort nu. Att få in lite färg och ljus. Slippa raggsockorna ett tag =) Har börjat planera sonens 3 års kalas. Lelia´s pice of cake kommer att få stå för mycket av inspirationen. Det blir nog muffins istället för en tårta, det finns ju så mycket fina dekorationer att leka med. Såg i stoff & stil´s vår katalog dom fina bokstäverna man kunde sy. Jag hittade ett par perfekta tyger och nu ska lill prinsen få sitt namn i tyg. kram Jenny

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,
hamnade här av en slump när jag var inne och kikade hos LoppanoPiraten där jag funderar på att handla lite wallies. Hursomhelst läser jag att ni har 3-årskalas på gång i mars. Då vill jag passa på att tipsa dig om att kika in i min webbutik, www.kalasbolaget.se där jag säljer kalastillbehör. Kanske kan finnas nåt som passar. Inte minst finns fina muffinsformar som passar bra till Leilas cupcakes!
Ha det gott // Lisen

mammsen sa...

Härliga Mars! Kalasens månad! Tänk vad åren springer iväg - lilla N blir 3, och du lite mer..