20.4.09


N.Y står nog högst på listan av resemål som ska genomföras. Jag vet faktiskt inte varför jag är så fascinerad av denna stad. Tror nog att SATC står för den största influensen. Sedan är det ju den största mat metropolen i världen, nästan alla världens hörn trängs i denna stad. Underbart.
Om ni inte har hittat blogen Alltid Hungrig med Sara Begner så tycker jag att det är värt en titt. Just nu är hon i New York och smakar på staden. Bland annat så har hon hittat till Magnolia Bakery (ni vet där Carrie och Miranda sitter utanför och äter av deras cupcakes)
Idag har jag också börjat planera plantering ute. Basilika, timjan, persilja, mynta, dill, gräslök och rosmarin ska ner i jorden. Det finns inget bättre än att kunna gå ut och skörda färska kryddor, det smakar sommar för mig. kram Jenny

Inga kommentarer: