17.6.09

En liten utmaning damp ner i mailen från min vän Terese. Jag kan säga att jag lätt hoppar över såna här utmaningar, men idag kändes det som en utmanings-dag:) Har haft en underbar dag idag och är på ett fantastiskt humör. Skön stämning på jobbet, solen skiner och min älskling mötte mig hemma för lunch. Super mysigt. Ett stort grattis till min lilla syster som igår blev 23 år, imorgon kommer vi på fika!

1: VILKEN MAT ÄTER DU OFTA?
Älsklingen och jag håller på att kvala in till Beach 2009 så vi testar "LCHF". Så just nu grillas det mycket kött och gärna med någon god sås. Annars är rotfrukter i ugn med färsk timjan, olivolja, fling salt och en skvätt honung en stående favorit som passar både till kött och fisk.

2:NÄR DU ÄR PÅ KALAS, ÄR DU DEN SOM SITTER, ELLER HJÄLPER DU TILL ATT DUKA AV?
Jag hoppas att jag uppfattas som den som gärna hjälper till. Oftast är jag involverad på ett eller annat sätt, om det så är för eller efter arbete.

3:VART SITTER DU HELST NÄR DU BLOGGAR?
I vardagsrummet.

4:KÖPER DU TRISSLOTTER OFTA?
Nej, det händer inte så ofta.

5:VILKEN STAD ELLER LAND HAR VARIT DIN BÄSTA SEMESTER?
Jag är ingen vagabond direkt utan semestrar gärna i vårat avlånga land. Göteborg är den stora favoriten.

6:TV KANAL DU TITTAR MEST PÅ?
kanal 5


Kram Jenny

Inga kommentarer: