20.11.09


Nej, nu sätter jag upp adventsstjärnorna! Det är för mörkt, grått och trist. Tänk va vädret kan påverka en. Så fort man kommer hem så måste jag tända ljus. Soppor och rykande heta gratänger dominerar matlistan här hemma. Real Comfort food, som amerikanarna säger.
Att ta en uppiggande höst promenad bland löven känns inte så lockande när det har rengnat h e l a dagen. Nej, i helgen åker pyntet upp! Kanske kan övertala mannen till att gräva fram julgrans kulorna också. Tror inte han kommer att höra på det örat riktigt =)

Läste idag att bebisen är ca 31 cm och väger ca 850g där inne i magen. Mysigt- inte så långt kvar.
Vagnen har vi fått hem och jag ä l s k a r den. Bara lite små saker kvar så är vi redo.

Nu ska jag ta hand om N som är trött efter dagis och sugen på mycket gos i soffan. Ta hand om er och mys, det är fredag!
kram Jenny

1 kommentar:

Anonym sa...

Myyyys! Märkligt att det viktigaste här i livet är helt osynligt för ögat!
Kärleken till ett/flera barn är oaändlig....både skrämmade och totatlt underbar...
Vilken underbar blogg du har. Jag är nyfis på budgettips. Vad hittar du för fint på Rusta, ICA Maxi, Coop, Blomsterlandet etc? Ser fram emot tips!
//maria

//