25.8.10

Bild: Lånad av Day Home

Hösten är på g, det kändes i luften idag. Man fick till och med ta på sig en kofta under promenaden. Men jag känner mig laddad, det finns mycket härligt med hösten. Tända ljus, mysiga kvällar i soffan, mustiga soppor, murriga färger, klar luft och alla dessa sköna höstkläder. Min höst uniform är stickade koftor, leggins och mysiga sockor. Jag har faktiskt lyckats inhandla min höst och vinter jacka innan sommaren. B.l.a en super snygg trenchcoat. Jag är jätte nöjd! Jag brukar alltid annars komma på för sent vad jag vill ha och då finns vare sig färg eller storlek kvar.

Nu väntar bad och nattning. Sedan ska jag försöka klura ut en lösning på ett problem. Ni får se sen.

kram Jenny



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad dutig du är som skriver att du lånat bilden. Bra jobbat. Kolla efter CC licencierade bilder på flicr med. Nästa gång hade jag tyckte att det var roligt om du även länkade dit till den som du lånat bilden av. vad tror du om det?

Katarina Sydsvenskan och Vindåkra:)

Fröken Fräken sa...

Här har många redan dragit på sig både mössar och vantar, och jag undrar just om det är någon idé att leta höstjacka eller om man ska gå på vinterjacka direkt... Hoppas gårdsfesten var skoj!