15.12.10


Hej!

Magen är nu mätt på hemmagjord pastasallad med grillad kyckling och egen ihop svängd rhode island dressing. Så gott!  Barnen och jag är ensamma i ett par dagar då mannen är borta på utbildning i huvudstaden. Måste erkänna att jag saknar honom jättemycket (!) och då åkte han i morse. . . 

Har passat på att fota lite hemma när lill tjejen sov på förmiddagen. Men det är bra mörkt, tyckte aldrig det ljusnar ordentligt trots snön.



 Inhandlade en ny julgrans matta när Hemtex lanserade sin julkollektion.


 Även hyllan i sovrummet har fått lite julpynt.


Neo´s julstrumpa. Plåtskåpet är ifrån Ikea och väldigt praktiskt när man har små kottar som kryper runt på golvet. . . och så kom mannen och min musiksmak på bild (!)


Lite rött har smugit sig in i år. Gris hemma gjord av mannens morfar.



 D.I.Y Jul i ståltråd.




Jag är väldigt svag för hyacinter men nyser lite av dom. Enkelt, man klipper bara av blommorna. Och om jag får vara ärlig- jag tycker dom är finast innan dom blommar! 
 

kram kram 




Inga kommentarer: