15.1.11





Behöver jag säga att jag l ä n g t a r  tills dessa vattkoppor är över. Nu har hjärtat inte sovit ordentligt på 2 nätter. Kliande, hög feber och mycket, mycket tårar. Det skär i mamma hjärtat när man har gjort allt man kan och hon fortfarande är obekväm. Men hon kämpar på. Just nu som jag sitter en stund vid datorn kryper hon runt här på golvet. Fantastiskt egentligen med 39 graders feber. 

Men vi ska väl ha lördag ändå. Lill killen är på 6 års kalas hos bästa kompisen. Och det har han längtat till hela veckan. Själv ska jag förbereda för middagen ikväll. Helstekt laxsida med hemmagjord hollandaisesås. Gott gott.  


kram kram


1 kommentar:

Sofia på Me and my home sa...

Vilken ljuvlig blogg du har! Och såå glad jag blev att du länkar min butik!! :)This made my day :)
Allt gott till dig!