3.2.11



Jag gick på det! Jag vart väl lite inspirerad av Camilla bla. Aj, aj, aj i början men det börjar ge sig och det känns bra. Ska vara ett utmärkt sätt att träna tex rygg, mage och lår.  Det praktiska med detta träningsredskap är ju att det går att plocka isär och att man kan stå vid tv:n tex och rocka. Ser bara till att ta svängrum (!)

Jag har inte mätt midjan men det ska bli spännande att se om ett par veckor hur bra favorit  jeansen passar igen. Jag kombinerar rockring, konditions träning och lchf mat. Passar mig som haden i hansken. Just nu har Stadium den på extrapris. 



kram kram


2 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt tjejen... jag stod med tårar i ögonen de första veckan, sen släppte smärtan..

Rocka på!

KRAM

Linda sa...

va kul! själv rockar jag rockring till kinect... =) haha