16.2.11

[ Önskelista ]

Har blivit beordrad att skriva en önskelista till min födelsedag i mars då jag kliver över till ruta 30. Har inte lyckats att fylla en hel lista. Det blir liksom mindre och mindre varje år. Men ett par saker kan jag tänka mig:





Vi går i tankar att skaffa en ny espressomaskin, men är så veliga. Ett bidrag skulle passa bra.



Älskar presentkort. Helst på inredningsbutiken Nice, hemmahörande på Marieberg Galleria eller hos CE Inne & Ute, på Engelbrektsgatan 12.


 
Kanske en fin bukett med ranunkler.
Var den listan ok, älskling

[Välkommen alla nära & kära på Öppet hus den 5 mars från kl 12.00 hos oss. Kom hungriga och ät buffé plus kaffe & tårta.]

kram kram

1 kommentar:

Trädgårdsgatan 6 sa...

Tusen tack för bra tips, lånar nog ett par till min egna lilla önskelista. Jag tar nämligen klivet över till andra sidan 30 nästa vecka =)

Gillar espressomakinen alot!

Kram / Maria