27.3.11



Det är söndag och rena lakarn i sängen!



Hej!

Det viner runt knutarna och det är kallt här i småstaden. Gull ungarna och jag laddar för en förmiddag inne. Det kanske blir lite varmare under dagen så vi kan gå ut och leka. Har passat på att bädda rent i sängen och dammat lite. Till middag idag är det beställt stuvade makaroner och stekt falukorv. Älsklingen och jag tar en paus från lchf under veckan för att magen ska bli 100% igen innan man börjar igen.
På schemat idag står symaskinen, har en del att laga, fickor och lite små hål etc. Kanske hinner jag med lite sy projekt också.

Sen har jag lyxen att göra lite shopping hos Tussilago, har nämligen ett presentkort som jag hade turen att vinna. Lite svårt att välja dock, ni hör vilka i-lands problem man har=)


Ha en skön söndag! 



kram kram

Inga kommentarer: