1.5.11


Mor & dotter myser i solen.


 Neo hjälper morfar, mormor & pappa att fälla en stor gran på tomten i egna arbetarbyxor och snickarbälte.


 Neo i full färd att ta hand om granriset.


 Ellen utforskar mormor o morfars trädgård och vill INTE ha på sig hörlurar när pappa sågar med motorsågen.


Ellen hittade snabbt gruset. E älskar småsten till mammas förtret.



Hej!



Välkommen till våren!



Valborg började vi att fira hos min föräldrar och hjälpte dom att fälla en gran på deras tomt. Ett jobb som vi har fått skjutit på ett par helger pga sjukdom mm. Men nu fick Neo äntligen ta på sig arbetarbyxorna och snickarbältet med riktiga verktyg. Trädet gick ner fint och det grillades korv ute.  

Vi hann också träffa familjen K och äta gott, ta ett par glas vin och titta på elden. Barnen var nöjda och kalla som isglass när vi åkte hem. Det blåste småspik ute på fältet och det kännes som om mössa och vantar hade suttit bra. 

Tack familjen K för en mycket trevlig kväll!

kram kram





[ Titta in på Fabriken och låt dig inspireras ]
 
 
 
 

2 kommentarer:

A Cup Of Emilia sa...

Ni verkar ha haft en mycket trevlig Valborg. Min dotter var också mycket förtjust i småsten :) kramar

Unknown sa...

Åh, va glad jag blev... jag är jättenöjd med mitt hår just nu, är inne i en bra fas.

KRAMEN