8.11.11


God eftermiddag!

Snart slut på denna dag. Känner mig lite trött och sliten. Men mätt och glad. Det blev plock till kvällsmat. Färska räkor, kokt ägg, avocado med citronpeppar, majo, lite rökt skinka och ett par skivor mogen brieost. Gott gott! Äter lchf som regel. Har inte ätit potatis, ris eller pasta på ett bra tag. Men till helgen ska jag fuska lite och göra hemmagjord pommes till våra angus burgare. 

Nu väntar badkaret på två små och sen blir det Bolibompa för hela slanten. 

Kram kram




Today's dinner plate, hard boiled eggs, mayo, shrimps, some ham, avocado, and a really good brie cheese.

2 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Men hallå mums! Och hemgjorda pommes. Avis! Jag vill ha en riktig fritös!

MITT VITA HUS sa...

Ghhaaa vad sugen jag blev på räkor nu då;)

Ha en fin kväll!

Kram M