7.11.11


Tavla + kanin Maileg, garderob gammal Brio produktion.


Godmorgon måndag!

Vardags snurr igen. Barn till dagis, jobb och matlådor mm 


Såg att det är mindre änn 6 veckor kvar till jul- hjälp! Tur att vi är inbokade snart på en resa ner till det gigantiska varuhuset som börjar på U. I år är tanken att vi ska vara klara INNAN lucia med alla julklappar. Vi får se hur det går =)

Kram kram




Just 6 weeks to Christmas? I hope to be done with the gifts before 13:th of December. I hope!

1 kommentar:

Elin sa...

Men herregud, sex veckor bara? Ullared fixar nog klapparna :) Vi flyttar en vecka innan jul och ska fira jul med våra familjer i vår nya lägenhet, så jag känner att jag verkligen måste vara klar med alla klappar innan lucia, annars vet jag inte när jag har tid.. Packa och flytta tar nog också sin lilla tid men det låtsas jag inte om just nu utan längtar tills jag får klä granen :) Ha en fin kväll! kram