30.12.11


Har satt mig ner med en kopp te och lite slö tittning på tv. Känner mig ganska redo inför imorgon. Det som kan förberedas är klart. Dukningen gör jag imorgon bitti. 

Måste bara få visa vilka fina fynd man kan göra på Tradera. Får väl erkänna att jag är lite smått beroende av kuddfodral från Day Home. Men dom är ju så snygga. Sist i raden av fynd: detta fodral i dovt lila linne med ruffa tofsar. Helt nytt med lappen kvar för under hundra lappen. Alla vita försvann illa fort men detta stod det Jenny på <3 

kram kram

3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Fniss, jag tror att jag har köpt ett likadant kuddfodral fast vitt men det har inte dykt upp ännu på posten. Ja vi ska bort imorgon så det blir inget bloggande för min del. Ha ett riktigt gott nytt år/ Stor kram Anne

Isa sa...

Önskar dig också en riktigt Gott nytt lyckligt år! Kramar Isa

HOUSE OF SVEA sa...

Gott Nytt År!!! Kram Anna