29.2.12







Ja, då var det dax igen. På lördag har lilla jag födelsedag och en önskelista var önskad. Det verkar som om dom listorna blir kortare för varje år. Men vissa godbitar hänger kvar. Som tex Vitriini från Iittala. Så enkel-så snygg. Gärna den rök färgade eller en klarglas. Har en tavelhylla i sovrummet som känns lite tom, tror att ett par Kivi lyktor från Iittala skulle passa där. Gärna en kompott av färger : Clear, Matt frosted, Gray, Sand och Rose Olive. Sen växer min samling av Filippa K muggar varje år. Men saknar Inc Stripe och Burkina. Mycket snygga som väcker ett ha-begär hos mig. Sen går ju presentkort alltid åt, kanske på lite nytt i badrumsskåpet? 


Fast mest av allt så önskar jag mig en frisk och glad familj <3 
kram kram


1 kommentar:

Hem och Lycka sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du fick nåt fint du önskade dig!

kram Mia