10.2.12

Fabriken: Glas i inredningen

På bordet: Marimekko skålar, grönt fat arvegods från 50-talet, ljusstakar Ikea



Hej Hej! 

Först vill jag tacka på för alla fina mail och kommentarer som ni lämnar. Tack, söta ni. Tänk att lilla jag får mail från USA och har fått skickat ritningar på mitt kanin hus till Tyskland (?!)

Det är det som ger moroten att fortsätta skriva. Ska bli bättre själv att lämna fotspår av mig hos er andra. 

Hoppas helgen har börjat bra? Här hemma går vi och snörvlar lite alla till mans. Så denna helg ska jag och barnen försöka kurera oss. Vi har lite sportaktiviteter som börjar för säsongen och det vore tråkigt om sonen ligger för ankare då.


Fabrikens tema denna gång är glas i inredningen. Tyvärr hittade jag inte så mycket av den varan i vårat hem. Men Marimekko skålarna gör mig så glad så dom dyker upp lite varstans här hemma. 

Ha det gott!

kram kram

Inga kommentarer: