9.8.12

[ Hösten på H&M ]




Alltså, jag kan tycka att H&M ´s kläder ibland är lite tråkiga. Men inte denna höst! OMG, så fina flick och pojk kläder. Det marinblå håller i sig. Och det är något vist med klänning och stickade strumpbyxor. Ellen trivs i det och det ser så väldigt . . .ja, flickigt ut. Jag får väldiga franska vibbar av vissa delar. Jag skyndade på lunchen igår för att få med några av godbitarna. Och de fanns en hel del kvar. 




Bland annat fick toppen med rådjuret och den randiga klänningen med rosa rosetten följa med hem. Så söta! En del annat har jag klickat hem, eftersom hennes storlek fattades. 
kram kram


bilder i collage: H&M, undre bild: egen via Instagram

1 kommentar:

a cup of emilias sa...

Vad kul att du hittade till mig igen :) blogger ville att jag skulle börja att betala för bloggen då platsen var slut så då beslöt jag mig för att byta.

Allt är bra med oss och Didrik växer så att det knakar. Han är snart fem månader :) Hur är det med er? Jättefina kläder h&m har :)

Kramar Emilia