13.9.12

[ Fabriken: Hall ]




Vår hall i super dålig bildkvalité. 

Torsdags temat hos Fabriken är denna gång: Hallen. Och nej, tyvärr så är den inget att visa upp. Trång, mörk, svår planerad och full av bråte. Och visst; det är det första man ser när man kliver . Men men. Jag får önska mig en stor och rymlig hall när vi hittar dröm huset!



Dessa bilder ligger i min inspirations mapp. Stor, ljus och rymlig. Kanske lite mer realistisk förvaring- vi är ju en barnfamilj. :)



Bild: 2 & 3 har jag hittat HÄR.



Pssst. . . .Nu finns Livet är Underbart på FB:) Det skulle vara jättekul om ni ville "gilla" den sidan. HÄR finns den!


kram kram

3 kommentarer:

Beas sa...

Det är så viktigt att hallen känns "rätt". Energin studsar mot dig på en gång du kliver innanför dörren. Hoppas du får din drömhall snart. Ha en trevlig helg! Kram Bea

Beas sa...

Hihi...javisst var katten söt. Jag har beställt den till min dotter. Hon är sju år och älskar katter (och fisar)...hihi.

Room of karma sa...

Tack för din kommentar!
Har fabriken dragit igång igen, Jippi! Då måste jag klicka in mig dit idag. Tack för att du på minner mig. Den har ju legat på is ett tag liksom, så man har nästan glömt av den.

Önskar dig en fab fredag!
Kram CC