19.9.12

[ Vem är du? ]



Vem är du? 

Antalet besökare har stigit nåt otroligt dom sista två månaderna. 

Jag är jätte nyfiken på vilka ni är som besöker mig och min blogg? Kan ni inte lämna ett fortspår efter er med en liten kommentar och vad ni skulle vilja läsa om här. 

Det skulle verkligen va roligt att kunna hitta tillbaka till er och få en liten hum om vad jag ska skriva om. Har haft lite funderingar om bloggen på sista tiden.

Det går också bra att maila: 

livet_ar_underbart@yahoo.se 





Who are you? I would really like to know, who you are that are visiting me and my blogg. Please leave a comment about what you would like to read? Should I continue to translate my posts? 


kram kram

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Susanne här! Har ingen blogg. Vill läsa om: Ja allt! Fortsätt skriva snälla. Kram Susanne

Barn & Inredning sa...

Hellå...Malin här. Hittade dig via insta.
Tycker du ska fortsätta precis som du gör.
Din blogg är mycket fin.

Kram malin

Nina sa...

Nina heter jag. snubblade in av en slump från en annan blogg. gillar variationen på bloggen.

Anonym sa...

Du har en härligt inspirerande blogg där du skriver om stort och smått. Den känns lagom personlig och bilderna är jättefina. Keep going!

Anonym sa...

Hej! Alice här. Har följt din blogg i tre månader
ungefär och hittade den via Fabriken. Tycker
den är jättefin och jag är jätte nöjd med det du
skriver om :-) kram Alice

Linda sa...

Första gången som jag hälsar på här inne och lämnar ett litet avtryck. :) Ska kika vidare nu.

Trevlig lördag!
Kram Linda