30.10.12

[ Blogg Kärlek: En mammas dagbok ]

 
 
Godmorgon tisdag!
 
Här i småstaden skiner solen och det gnistrar i träden. Mycket tjusigt. Ska ta en långpromenad på lunchen och kanske inta min mat i våran park som ligger utmed ån här i stan.
 
Jag tänkte fortsätta med att hylla mina härliga blogg kollegor. Vilket gensvar det första inlägget gav. Kul att fler vill börja med det!
 
Idag lyfter jag fram Camilla med bloggen { En mammas dagbok }. En två barns mamma också från Sveriges framsida. En tjej med många järn i elden som alltid tycks vara på språng. Hon delar frikostigt med sig av sin vardag både på bloggen och på instagram. Hon är den som fått mig att titta lite extra på butiker som Lindex och Kappahl för att fynda. Kort och gott: hon är inte bra för plånboken ;)
 
Jag följer henne för att jag gillar blandning av både sött och salt. Vardag och fest. Upp och ner.
 
Så här kommer lite Blogg kärlek till dig, Camilla!
kram kram
 
 
Bild med tillstånd: En mammas dagbok + kladd av mig.
 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Tack så hjärtligt!
Kram

Johanna / Fru form o fix sa...

Vilken bra idé, att lyfta fram favoritbloggare, så att blev får chans att hitta till guldkornen.

Linda sa...

Vad härligt att göra ett sådant inlägg. Den bloggen måste jag kika in i.

Kram Linda

Blogger sa...

Are you looking for free Facebook Followers?
Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FREE by using You Like Hits?