7.11.12

[ Blogg Kärlek: Moodboardwithflowers ]




Ja, jag fortsätter med att ösa kärlek över mina inspirations källor :)


Nu har turen kommit till Terese och hennes blogg Moodboarwithflowers.

Men vi måste backa bandet lite. För bland dom första bloggarna jag läste var "
Milda Maränger" och det var hennes första projekt. Sedan kom "Hedvig och Jag" som senare resulterade i Moodboardwithflowers.

Men det har varit en naturlig väg och utveckling. Stilen ändrar sig, tycke och smark förändras. Man förändrar sig som bloggare och då är det självklart att bloggen följer samma väg.

Men det som är härligt med Terese är att alla bloggar har varit minst lika inspirerande! Det i sig är ett konststycke.

Jag följer henne både via bloggen och Instagram, och det är för hennes sätt att ta fram detaljer och självklart hennes stil.



Så här skickas ett kilo kärlek till dig, Terese!





kram kram

Inga kommentarer: