15.11.12

[ Fabriken: Textilier, Kuddar & Mattor ]



Hej hej!


Då var det dax igen för tema inne hos Fabriken. Och kanske mitt absoluta favorit ämne- Kuddar. Jag lider nog av kudd-mani. Inne på Instagram insåg jag att jag hade fotat samma kudde 3 gånger under samma vecka(!)


Fast dom är ju så snygga, och det är så enkelt att förnya och försköna med lite kuddar. Mina favorit märken är Day, Tine K och House Doctor.






Jag belönar mig med kuddar. Nu när jag pluggar och har klarat av delmål - då handlar jag ett nytt kuddfodral ;) Börjar det bli fullt i skåpen? Jajamensan!




Dom vita kuddarna med text från Day bryter av bland dom färgade. Gillar dom kaxiga uttrycken.







Kudden med peace tecknet är faktiskt köpt på en bloppis som go´a Ida ordnade. Återvinning- Blogg style !





´



kram kram

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Kuddar är ju bara sååå mysigt! Gillar peace kudden.Kram Pia