30.12.12

[ Fabriken: Söndagsbilden ]




Hej vänner! 

 { Årets sista söndagsbild }

Jag hoppas ni fortfarande lunkar fram under dagen iförd pyjamas, äter upp resterna av julgodiset och pillar på alla nya julklappar? För det gör vi här hemma. Vi firade ännu en julafton igår med syster och hennes familj pga sjukdom på juldagen. Gott i magen och nya klappar till barnen under granen. Nu kanske det räcker med firande för i år ;) Har tittat runt hos er idag och sett vad tomten hade med till er. Tänk va snälla vi alla har varit! Själv hittade jag en Lovly Knit från Odd Molly i mitt paket från min kära man. Tänk hur visste han att jag önskade mig den? ;) Sitter och pillar på nyårsmenyn. Vi firar helt själva i år- första gången på länge. Sonen blev glad och ser fram emot en kväll i mys byxor(?) Blir nog trevligt ändå. God mat och bubbel ska vi i alla fall ha. 







kram kram

Inga kommentarer: