22.1.13

[ Hej, här är jag! ]




Var tar tiden vägen? 


Ja, här hemma flyger den just nu iväg. Har börjat jobba igen efter studietiden och nu går dagarna i rasande tempo. Nya arbetsuppgifter mm. Tyvärr har bloggen blivit lite lidande men jag kommer snart igen. 

Tack för att ni fortsätter att maila och titta in hos mig trots torkan.

Jag finns också på Instagram, om ni blir sugna att kolla in min vardag.
@livet_ar_underbart

Ovan är ett axplock av veckan/orna som gått. 

Det har varit mycket med jobb och skola. Men lite skoj också. I söndags tog vi en sväng upp till Stockholm för att gå på gala premiären av Disney´s Röjar Ralf. Min första V.I.P inbjudan :) 

Det var kul att se lite kändisar på nära håll medan Neo mest tyckte att filmen och goodiebag:en var bäst. 

kram kram


2 kommentarer:

HEMLÄNGTAN sa...

Kan förstå att bloggen inte riktigt hinns med om du fått ett nytt jobb. Det är en stor omställning och tar mycket på krafterna innan man kommer in i det tycker jag.
Och den här tiden på året gör det inte så mycket bättre tycker jag...

Ha dé fint!
/Jenny

Fröken Fräken sa...

Ja, det är verkligen inte lätt att hinna med allt man vill samtidigt med det som man måste! Klurig balansgång där..