2.2.13

[ L . ö . r . d . a . g ]








En ny lampa står på bänken i vardagsrummet. Lite industri känsla och ruff. Det var mannen som kom hem med den. Tror den speglar lite av hans jobb, då den påminner om ljussättning vid film ;) 
Håller på att bekanta mig med den . . .hmmm.



Hej sköna bönor!

Här har solen strålat men det har varit kyligt, ca - 4. Men vi har roat oss med mys. Städat lite, lagat kycklingkebab, spelat memory och laddat inför mello. 

Passade på när solen tittade fram att fota lite detaljer i vårat vardagsrum. Har fått lite frågor angående våran ljusslinga vi har i grått: det är en happy lights och är köpt i en söt butik i Västervik. Men finns bla hos Inreda.com. 

"Och vilka kuddar köper du?" Ja, Day Home, House Doctor och TineK. Ja -det som jag tycker är snyggt. Men jag måste medge att jag är nog lite Day Home- beroende :)












kram kram





2 kommentarer:

Under mina lockar sa...

Oh, Happy Lights! Så fina! Sådana skulle jag också vilja ha. Kram

Malin på pastill.nu sa...

Supersnygg lampa! Har kollat på en liknande på Clas Olsson tror jag.