1.9.13

[ Fabriken- söndagsbilden på en bambi ]





Hej sköna helg!

Och välkommen september månad. Jag älskar hösten och jag är inte ensam, jag surfade runt hos er och dom flesta verkar se fram emot en härlig höst. Stickade tröjor, tända ljus, krypa upp i soffan med en kopp te, soppor, grytor och mysa under duntäcken- allt som tillhör hösten :) Jag och mannen har gjort en lång lista på allt som ska hinnas med dom närmaste månaderna. Högst upp på listan står en sovrums renovering. Det ska bli vitt, vitt, vitt. En ny sänggavel och nya sängbord. 

Jag beställde lite höstkläder från H&M förra veckan och hittade den söta rådjuret inne på Home avdelningen. Jag kunde inte motstå den och nu hänger den inne hos Ellen. Fanns även en elefant som jag set i ett par barnrum i bloggvärlden. 





Idag har vi tvättat, städat och lagat riktig husmanskost. Känns skönt att har allt fixat inför en ny arbetsvecka. Men det är en rolig vecka som vi har framför oss. Mannen jobbar bara tre dagar, halv studiedag på tisdag och Disney Live i Stockholm på lördag.

[ Titta gärna in hos Fabriken och låt dig inspireras ]

 kram kram

Inga kommentarer: