13.9.08

I som i insperation

Hoppas ni njuter av helgen. Här skiner solen men det är rysligt kallt i luften. Sambon jobbar hela helgen så jag och lilla killen flyger solo. Vi har varit ute och cyklat i höst solen, bäst att passa på innan cykeln ska ner i källaren. Ska passa på att baka när lillen tar en middagslur. Vi fick underbara äpplen leverade som inte får förgås.

Och när pappa jobbar så är det filmkväll i våran familj, så ikväll visas "Cars" och så bjuds det på marknadsgodis. Det gäller att passa på medans han fortfarande är mammas pojke, snart är han 15 och på tok för stor för filmkväll.


Tänkte att jag skulle dela med mig en del av mina insperations bilder, som jag har samlat ihop genom tiden. Tyvärr så har jag inte sparat adresser el dyl. Om det skulle vara någon som äger bilderna så har jag bara använt dom i "wow" syfte.





Har ni några förslag på pyssel man kan göra ihop med en liten kille på snart 3 år? Jag skulle behöva lite påfylling på idé lagret. Eller förslag har ni på någon bra pyssel blog?

kram moje

Inga kommentarer: