25.5.09


Ska man ändå ha stövlar så kan dom ju lika gärna vara snygga, eller hur! Hittade dom jag ville ha på Din sko, lika snygga till sommar klänningen som jeansen. Dom vart inhandlade innan turen till kossorna men eftersom vi hade strålande sol så fick dom istället bli invigda i veckan vid en promenad hem från dagis.
Idag var ju sommarens första dag. Det känns i luften. Eller som N sa när jag hämtade honom från dagis idag " Det är en vacker dag, mamma" *ler* Koppen kaffe efter maten drack jag på balkongen med mina oförskämt vita ben upp pallrade på räcket. Snart kan man även börja dagen där ute med morgon kaffet. (Dynorna är dom samma som alla bloggare har, men dom är ju så prisvärda och fina)
kram Jenny

2 kommentarer:

Hem och Lycka sa...

Vilka fina stövlar du shoppat! Jag har ett par rutiga i brunt och turkost, gillar dem också ;-) Har också dynorna :-D

kram Mia

EN INREDOHOLIC sa...

Jag är ute efter fina gummistövlar. Tack för tipset!

Önskar dig en fin dag, kram Jannice