24.10.09


Jag vet att det är två månader kvar till jul men jag känner mig som ett barn på julafton. På måndag kommer den mycket efterlängtade vagnen! Det är det första vi tar hem för det lilla nya hjärtegrynet. Förra gången väntade vi så länge innan vi köpte hem det vi behövde och det vart lite stressigt. Mycket har vi sparat men inte vagnen- den gjorde vi oss av med när N vart stor nog för en sulky- den var inte ett av våra bästa köp. Så den här gången valde vi en smidig och enkel vagn. Valet vart en Bugaboo, och Jenny längtar!! Jag vill bara bädda fint, hitta en söt mobil och till slut lägga grynet i den. Kram Jenny

2 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Hej igen!

Åh vad kul med en helt ny vagn! Förstår att du längtar. Vi har kvar vår Quinny Freestyle som vi var supernöjda med, fast vi har inte köpt liggdelen. Men v står i valet och kvalet om vi behöver en syskonvagn eller inte... När slutade din kille med vagn? Min son kommer vara 2 år och 4 månader när nya bebisen kommer.

Ha en skön söndag!

Kram M

Kärlek, timjan och Vita rosor! sa...

Jag har denna vagn till vår lilla F och jag är hur nöjd som helst. Ett perfekt val!! Den är superenkel att köra och man tar sig fram lätt, den är inte ultimat i grus men...

Lycka till med allt!

//J