2.1.11

Ett år har gått




Dottern föddes efter mycket möda och stort besvär. Lyckan var total.

 I februari pausade vi
 I mars fyllde både jag och sonen. Kalas, kalas och kalas
 Påsk!
 Solen kom
 Grillfester, drink på altanen och goda gubbar
 Värmen kom
 Kära syster gifte sig en varm augusti eftermiddag och vi började våran semester
 September var min D.I.Y månad
 I oktober döpte vi Ellen, och Anna tog jättefina kort
 I november kom snön i massor
 Underbara december. Ljus, värme och familj i fokus

 En liten årskrönika från mig och bloggen.

2010 var ett spännande år för mig och min lilla familj. Vi blev föräldrar till en liten tjej, som höll på att komma redan 2009 men med lite tur väntade tills årsskiftet och 12.e januari. 2011 innehåller mycket stora bemärkelsedagar bla blir våran lilla kille hela 5 år, lill tösen fyller 1år. Själv ska jag ta klivet över 30 sträcket. Ska byta jobb under året om allt klaffar som jag hoppas. Har högtflygande planer för mitt företag som fått tagit plats i baksätet under året. Drömhuset ska hittas och lill tjejen ska börja dagis. 

Tack alla ni nya och gamla bloggvänner. Ni är underbara. Tack för fina ord och gulliga mail.

Välkommen underbara 2011 !
kram kram


Inga kommentarer: