12.4.11



bild: Påskriset 2009. Hängande ägg- Åhléns


Hej! 

Vilka söta mail jag får av er! Tack! Jag ska försöka svara på alla frågor som ställs snart. Inte kan man tro att en som är mammaledig ska ha så mycket göra;) Den här veckan har börjat med gasen i botten och resten av veckan är i samma tempo. Har en hel del som ska göras innan Ellen börjar inskolning på dagis nästa vecka, altanen ska bli vår fin inför helgen, kära svärmor ska firas och en gran(!) ska fällas hos mina föräldrar.

Men innan allt det ska vi ha ett tisdags tema hos Fabriken- "Påskpyssel". Nu är inte vårat hem påskfint ännu. Lådan med påskpynt ligger i källaren och där råder det kaos. Efter alla renoveringar vi gjord har källaren blivit lite av en dumpnings plats. Så jag bjuder på påskris- 2009. 2011´s version blir nog ganska lik med björkris och körsbärskvistar. Men i år får det bli lite maileg pynt som inhandlades hos Elsas Hem förra året. . . om jag får fram kartongen!


kram kram





The pic is from easter 2009. This years decoration will be mostly Maileg but first I have to find the easter-boxes ;)

Inga kommentarer: