24.9.11


Hejsan!

Hoppas solen skiner på er också. Här i småstaden är det riktigt fint med sol, hög klar luft och en massa gula löv. Tror jag vågar att säga att hösten är här på riktigt. Jag satte en bröddeg på kall jäsning över natten, så till frukost blev det nybakat. Riktigt gott!

Jag och barnen är hemma själva hela helgen, för älsklingen jobbar. Så jag passar på att plocka hemma. Neo har bästa kompisen här på gården så han är nöjd. Vi har haft varje lördag full planerad ett tag så en soft hemma- lördag skadar inte. 

Visar lite bilder från Neo´s rum. Hyllan började vi grunda för ett tag sedan men den var trixig så det tog ett tag att färdigställa. Det är en gammal Ikea möbel som var träfärgad men hade den perfekta storleken. Nu är det solgul och huserar bla lill killens alltid växande Lego Ninjago samling. Högt upp från klåfingriga små systrar =) 

Ha en super skön lördag! 

kram kram

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Hääärliga färger från Neos rum:) Jättefint...Låter som en skön lördag. Ja huh ja hoppas att vi vinner, alla tio har nog tyvärr vinnarskalle. Det blir spännande att se vad detta par har hittat på. Jag befarar något bus. Kram Anne