4.10.11


Trattisar från svärmor.

Hejsan!


Ja, jag ber om ursäkt för torkan på bloggen. Livet sätter sig i förarsättet ibland. Är hemma och vabbar idag. Lill tjejen fick spruta på bvc i fredags och i söndags kväll slog febern till. Imorse höll den sig fortfarande kvar så det fick bli en dag till hemma.( kan tillägga att det inte är miss solsken jag har här hemma utan fröken åskmoln. Ja, lite trotts har vi nog fått)

Ska försöka komma på vad jag ska göra med alla goda tratt kantareller som svärmor kom med. Ett par enkla varma mackor blir det absolut men sen har jag ett gott recept på en soppa som ska testas. 

Jag kommer snart med svaren på frågorna jag fått. Tack, för alla frågor jag fått. En del är lite för privata och dom kommer jag att avstå att svara på. Men resten kommer det svar på snart.

Ha det gott i solen!

kram kram


Inga kommentarer: