31.8.10

Bild: Vintage Art Download + kludd av mig


Nu har vi gett oss på en uppfräschning av hallen. Det blev mer förvaring och lite ljusare. Mannen har tagit ledigt denna vecka, för jag har börjat en workshop för kvinnliga företagare. Så spännande och vilka människor som jobbar med detta! Det är en intensivkurs på två månader för att kolla potential för en företagsidé. Det är min kära mamma som fick en snilleblixt, som vi nu ska förverkliga.

Håller på att se över våra tavlor. Har insett att vi har väldigt lite på våra väggar. Skulle vilja ha flera av dom fina fjärilstavlorna från Hagedornhagen men jag får begränsa mig till ett par i vardagsrummet. Hittade ett par jättefina bilder som jag printade och som hamnar i ett par små ribba ramar i sovrummet. Det blev jättebra!

kram kram

Inga kommentarer: