21.11.12

[ Blogg Kärlek: Mitt Vita Hus ]







Redan Onsdag! 

Tyvärr så slog maginfluensan till i helgen. Men vi tog oss sakta tillbaka och jag ska snart ge mig ut för att fylla på kylskåpet inför veckan/helgen. Lägenheten är städad och lite lill-lördag känsla kryper sig på. 


Men nu till något helt annat :

Det är dags för nästa fantastiska blogg kollega. Och jag tror knappast att denna tjej behöver någon närmare presentation: 

[ Mia med bloggen Mitt Vita Hus ]

Så här beskriver Mia själv bloggen:

[ Välkommen hit till Mitt vita hus! Jag som skriver här är en mycket glad och positiv mamma som älskar inredning och vackra ting och som gärna vill dela en liten bit av mig och mitt familjeliv med er. Min familj består av mina två söta sessor; Emma 10 och Alice 7, och sen såklart min N, min kärlek. Vi bor tillsammans i en vit trävilla som vi byggde 2008, precis utanför en lite lagom stor stad. Jag hoppas du som läser denna inrednings/livsstilsblogg hittar både inspiration och glädje här! ]

Den här bloggen var också bland dom första jag hittade. Och vad fastnade jag för? Jo, hennes underbara interiör bilder av deras vita hus. Hon är är en riktigt duktig fotograf och bilderna är en fröjd för ögat. Skulle kunna kopiera hennes stil rakt av då vi delar ungefär samma smak på inredning. Jag inspirers av henne, och jag måste erkänna m y c k e t hamnar in insprations mappen :) 
 
Sen att hon verkar så jordnära och gullig- ja det ger bara bloggen det där lilla extra.
 
Så här Mia kommer en rejäl dos Blogg Kärlek! 
 
 
  Kram kram  
 
 

Inga kommentarer: