13.11.12

[ Vinnare! ]



Grattis till MissLinda!



Du har vunnit 2 L:A Bruket produkter från Ellis Corner. Och du har fått mail :)



Miss Linda skrev så här:

"För att få min vinterhud att må bra så rengör jag den ordentligt på morgonen, lägger på serum & dagcreme. UVA/UVB solskydd eftersom jag kommer vistas i dagsljus :)

Vatten - Frukt - Bra kost

På kvällen är det åter igen ordentlig rengöring som gäller, serum & en liten fetare nattcreme.

1-2 ggr i veckan så använder jag enzym eller kornpeeling innan jag lägger en fuktmask.

Min hud mår toppen av detta :)"



Grattis! 

Till er andra: Tusen tack för fantastiska tips och råd om vinterhud. Jag kommer att plocka lite här och lite där ;) 
kram kram

1 kommentar:

Miss Linda sa...

Tjohoooo!!

Tack snälla rara :) Kommer älska dom, bara designen dör man ju en smula av ;) Kram Linda