9.8.13

[ tre finska vänner ]

 
 
 
 
 


Kasthelmi, Alvar Aalto och Vitriini.
 
 
 
Hej!
 
 
 
Vi diskuterade ett par stycken på bloggkompisen Mia´s Instagram om att vara porslinoholic. Det visade sig att vi var många. Men jag glömde min stora Akilles häl- finsk glas design. Jag älskar Kasthelmi, Vitriini och Avar Aalto. Och mina köksskåp suckar tungt igen. På önskelistan står en full uppsättning av Iittala´s Essence vitvins/rödvins glas och Lempi drickglas. Snygga och fungerar till vardags och fest. Dom små askarna, Vitriini, är både snygga att titta på och bra att ha till småsaker.
 
 
 
kram kram

2 kommentarer:

Lina sa...

Kan inte annat än hålla med dig!

Anonym sa...

Sååå fina e dom! Jag har köpt lite olika i. Höganäsoutlet e underbart. Kan vara dör timmavis:)

Hur får du stjärnan på din design?

Kram

www.mystyle.blo.gg