25.10.12

[ Stråla ]

 Vi börjar väl med dagens stora nyhet: Våran prinsessa Madeleine är nu förlovad med sin Chris. Grattis till er båda
 
 
 
Igår var det exakt två månader kvar till julafton. Jag tillhör väl procenten som börjar fundera på jul redan i augusti. Radarn för julklappar går igång och årgångsglöggen ska beställas från systemet. Men det är något visst med stämningen som denna högtid framkallar. Att man ägnar varandra lite mer omtanke och ger värme. Sen att snön tydligen nalkas är ju bara ett plus. Det ska vara snö på vintern- punkt!
 
Ikea är ju en av dom jag ser fram emot varje år i och med lanseringen av julkollektionen. Och jag var inte besviken. Stråla- serien levererar. Sen att nästan allt är med LED belysning, det ger bara  plus.
 
 
Nedan vart ett axplock av mina val. Nu håller jag bara tummarna att något finns kvar när jag får tid att åka ut till det stora varuhuset.
 
 

 
 

 
 



kram kram
 

Inga kommentarer: